Buddism

En av de mest eftertraktade egenskaperna inom inredning är lugn och ro. Med buddhistiska canvasutskrifter från Photowall kan du få in det inre lugnet i din vägginredning. Det kan varaLäs mer hemma i familjerummet, ditt hörn i ett rekreationsutrymme eller till och med i pausrummet på kontoret. Buddhistiska canvasutskrifter hjälper dig att slappna av, varva ner och reflektera. Dessutom kan dessa bilder också utrusta din inredning med lite välbehövlig stil och elegans. Buddhistiska canvasutskrifter ger dina rum en annan stämning och en atmosfär eller kultur. Det spelar egentligen ingen roll om du är troende eller inte, eftersom vårt utbud av bilder verkligen fångar essensen av detta trossystem och överför den till dina valda utrymmen. Som vanligt kan du ändra dina Buddhas canvasutskrifter för att matcha, eller kontrastera, med din befintliga inredning, färgscheman och övergripande estetik.

Globalt fenomen

Det underbara med buddhistiska canvasutskrifter är att de representerar något som verkligen är universellt, precis som läran om ämnet i kategorin. Buddhismen har haft en positiv inverkan på många människor runt om i världen, vilket har gjort den till en livsstil som överskrider kulturer och raser. Det är också därför som du i denna fascinerande sektion av världsreligioner kommer att upptäcka fotografier från verkliga livet som omedelbart förflyttar dig till olika platser som hedrar buddhismen. De intrikata detaljerna i ett buddhistiskt canvasuttryck som till exempel "Buddhist Statue, Hong Kong" kan verkligen få dig att känna att du befinner dig i närheten av detta ikoniska landmärke. Buddhismens canvasutskrifter har också konstverk som ger denna andliga tro en helt ny och djupare innebörd, som "Buddha Square". Att ha ett så vackert verk som detta som fokuspunkt kommer inte bara att utvidga ditt rum visuellt, utan även mentalt och kanske andligt.

Buddhism - canvasutskrifter för själen

Förutom att ge dig skönhet och stil kommer buddhistiska canvasutskrifter att hjälpa dig att hitta din så kallade zen. Dessa fridfulla motiv gör det möjligt för dig att meditera, reflektera och leda din energi till en lugn och fridfull atmosfär. Oavsett hur stressigt ditt liv kan vara, även under de mest kaotiska dagarna, kommer ett av våra buddhistiska canvasutskrifter att ge dig möjlighet att ta bort dig själv från världens komplexitet. Återförenas med din själ och ditt sanna jag genom dessa föremål som representerar visdom och inre balans. I mer stressiga miljöer, särskilt på arbetsplatsen, kan verk som "Nirvana" verkligen lindra spänningen och hjälpa dig och dina kollegor att slappna av. Detta kan också bidra till att öka produktiviteten och generera ett arbetsflöde. Buddhismens canvasutskrifter kan verkligen göra skillnad i många miljöer.

Historia och fakta

Buddhismen startade så tidigt som i 4 eller 6 f.Kr. när Siddharta Gautama började sprida sin lära om lidande, nirvana och återfödelse i Indien. Eftersom Siddharta själv var ovillig att acceptera bilder av sig själv och använde många olika symboler för att illustrera sin undervisning finns det åtta olika lyckosamma symboler inom buddhismen, och många säger att dessa representerar de gåvor som Gud gav till Buddha när han uppnådde upplysning. Du kommer att se dessa i buddhistiska canvasutskrifter som "Neutral Lotus Buddha Squared", där lotus kan ha flera betydelser, men ofta hänvisar till sinnets inneboende rena potential. En glimt av en Buddha-målning, med sina försiktigt slutna ögon och läppar böjda till ett lugnt leende, kommer att ge dig en underbar inspiration att fördjupa din egen praktik av inre frid. Att vara helt närvarande i varje ögonblick och situation är det bästa sättet att njuta av livet till fullo, och buddhistiska canvasbilder hjälper dig att ta dig till det ögonblicket och den platsen.
Produktinformation
  • Visar sidan 1 av 1 sidor